Wysyłka

WSZYSTKIE ZAKUPIONE PRODUKTY W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM WYSYŁANE SĄ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ GLS

Wszystkie nasze przesyłki przygotowujemy do wysyłki w taki sposób, aby były one odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie. W tym celu stosujemy dobrane opakowania kartonowe, wypełniacze, folie pakowe oraz taśmy. Tak starannie zapakowane produkty bezpiecznie docierają do adresatów dzięki GLS.

Aby zapewnić Państwu jeszcze większe zadowolenie z dokonanego zakupu w naszym sklepie, zakupione produkty mogą być Państwu dostarczone nawet w 24h (dotyczy kolorów oraz rozmiarów standardowych) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub wyboru przesyłki pobraniowej.

Wszystkie nasze przesyłki kurierskie są ubezpieczone na wypadek zniszczenia lub kradzieży.

Koszt wysyłki jest zależny od rodzaju towaru:

Dla wszystkich produktów, z wyłączeniem stelaży oraz zestawów hamakowych, koszt ten jest stały i wynosi:

  • W przypadku przedpłaty na konto bankowe 13 zł
  • W przypadku płatności przy odbiorze paczki 18 zł

Dla stelaży oraz zestawów hamakowych do koszt wysyłki wynosi:

  • W przypadku przedpłaty na konto bankowe jest darmowy
  • W przypadku płatności przy odbiorze paczki 30 zł

Koszt wysyłki można w prosty sposób sprawdzić po dodaniu przedmiotu do koszyka.

Przesyłki wysyłamy również do: Szwecji, Hiszpanii (tylko kontynent), Litwy, Belgii, Włoch, Niemiec, Słowacji, Czech, Holandii, Danii, Rumunii, Irlandii.

Płatności

Koszt przesyłki kurierskiej zależny jest od wagi przesyłki oraz gabarytu paczki.

Płatności za zamówione produkty możesz dokonać w formie:

  • pobraniowej, czyli płatność gotówką u kuriera przy odbiorze,
  • przedpłaty (szybkim przelewem imoje, przelewem bankowym tradycyjnym, kartą kredytową, bądź blikiem) na konto.

Paczki wysyłamy także za granicę, cenę takiej przesyłki można sprawdzić w koszyku, dodając produkt i wskazując wybrany kraj docelowy. Jeśli kraju, do które chcesz wysłać przesyłkę, nie ma na liście daj nam znać (mailowo bądź telefonicznie). W przypadku przesyłek zagranicznych płatność pobraniowa niestety nie jest dostępna – pozostaje wówczas tylko opcja przedpłaty na nasz rachunek bankowy.

Problemy z zamówieniem

W przypadku, gdy kurier przy próbie dostarczenia przesyłki nie zastanie Cię w domu, zostawi awizo. Pozwala to na bezpośredni kontakt z kurierem w celu umówienia nowego, dogodnego dla Ciebie terminu doręczenia (w godzinach pracy). Możliwa jest nawet zmiana adresu dostawy.

Jeśli przesyłka nie dotarła po upływie terminu dostawy określonego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie. Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sytuacji i dołożymy wszelkich starań celem jak najszybszej realizacji zamówienia.

Jeśli przy odbiorze przesyłki, paczka jest zniszczona, oklejona taśmą kurierską, bądź zamoknięta, należy zgłosić ten fakt kurierowi oraz spisać protokół reklamacyjny.

781-048-899 

Masz pytania? Jesteśmy pod telefonem od pn.-pt. od 8:00-16:00. W sytuacjach nagłych można kontaktować się również w innych dniach oraz godzinach.

sklep@potenza.pl 

Zapraszamy również do kontaktu mailowego. Odpisujemy najszybciej jak to możliwe.