Towar może zwrócić konsument, czyli osoba nieprowadząca działalności gospodarczej oraz osoba prowadząca działalność gospodarczą, której zakup nie ma charakteru zawodowego.

 

Jaki jest czas na powiadomienie o zwrocie?

Czas na powiadomienie o zwrocie towaru to 14 dni licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki. Powiadomić o zwrocie można na kilka sposobów:

  • e-mailowo (sklep@potenza.pl) wypełniając formularz zwrotu i załączając do wiadomości e-mail
  • telefonicznie
  • lub wysłać produkt tak, by dotarł do nas przed końcem wcześniej wspomnianych 14 dni (prosimy o dołączenie formularza zwrotu)

Formularz zwrotu do pobrania

 

Gdzie zwrócić towar?

Zwracany towar należy przesłać na adres:

POTENZA PREMIUM SP. Z O. O.
ul. Cieszyńska 6
43-419 Zamarski

niezwłocznie i nie później niż 14 dni po zgłoszeniu zwrotu towaru.

Spakowany zwrot można przesłać dowolnym przewoźnikiem.

Nie przyjmiemy zwrotu, jeśli przesyłka będzie nadana za pobraniem.

 

Jak przygotować towar do zwrotu?

Zwroty należy starannie przygotować do transportu.

Jeśli zakupiony został stelaż należy odpowiednio i dokładnie zabezpieczyć wszystkie profile – zastosować przekładki między profilami, owinąć je wszystkie razem na przykład folią, by uniemożliwić ich luźne przemieszczanie się. Całość najlepiej włożyć do kartonowego pudełka, tego samego w którym stelaż został dostarczony lub do innego.